Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej

W dniach 18 i 19 maja 2015r. odbyła się wycieczka klasy VA i VC do Kotliny Kłodzkiej. Opiekunkami były panie: Adela Biernaczyk, Zofia Dziaczuk, Barbara Kłonowska, Anna Smerd.

Spod szkoły wyjechaliśmy o godz. 8:00, a na miejsce dotarliśmy około 11:00. W Kudowie spotkaliśmy się z przewodnikiem. Następnie wyruszyliśmy na Szczeliniec, najwyższy szczyt Gór Stołowych. Wspaniałe widoku, czyste powietrze, niesamowite wrażenie to wszystko czego doświadczyliśmy podczas tej wędrówki. Po zejściu z góry kupowaliśmy pamiątki na straganach.

Później autobusem wyruszyliśmy do Wambierzyc. Tam zwiedziliśmy Bazylikę i ruchowe szopki. Naprawdę piękne. Noclegi były zamówione w  Zieleńcu. Tam w pensjonacie Bajka zjedliśmy obiadokolację i odpoczywaliśmy.

Drugiego dnia po śniadaniu według planu udaliśmy się na zwiedzanie Błędnych Skał i Kaplicy Czaszek. W Kudowie – Zdrój i Dusznikach uczniowie mieli okazję zobaczyć Dworek Chopina i piękny park zdrojowy, a także mogli się napić leczniczej wody źródlanej. Niektóre były bardzo niesmaczne, ale cóż nie zawsze to co zdrowe jest pyszne. Nie mogło zabraknąć w naszym programie MC Donalda, właśnie tam zjedliśmy posiłek. Później wyruszyliśmy w wyśmienitych humorach w drogę powrotna do domu. W Kluczborku byliśmy około godziny 19:20.
Wycieczka była bardzo udana: zobaczyliśmy ciekawe miejsca, poznaliśmy  kawałek pięknej polskiej przyrody, doskonale bawiliśmy się i trzeba przyznać, że nasze panie to potrafią dobrze przygotować takie wyjazdy.